Friday, November 7, 2014

kandas.

HAHAHAHAHAHAHAHA lawaaaaaak gilaaa!! HAHAHAHA

assalamualaikum. hi!
harinie 26/5 seperti dijanjikan aku ada date dengan tester JPJ. whoot whoot. pagi pagi da puaka bila spidey amek lambat. lepastu yang kena marah dengan JPJ bukan dia, aku nie ha. padahal bukan salah aku. salah dia yang lambat. apa kes?! shooott! then oke terpaksa aku amek sesi 2. then called qeyla sebab nampak dia dalam kereta spidey. musykil. dia kena balik sebab date salah. hotak kau laa. nie salah spidey ke sistem? comeon la. da bosan la siodd =='

so aku memang orang first yang kene test. bukit. oke, aku memang ada masalah dengan bukit since belajar lagi. dengan gelabah dan gugup kepala lutut bergetar aku steady naik bukit. dua kali test. apa yang aku dapat? aku dapat KANDAS. malu bhai. then dengan hati yang lara aku membawa diri kepada tester tu. masa turun nak pergi tempat menunggu tu serious aku rasa macam part last dalam AF tu. rasa kene singkir. *perhatian, aku tak tengok AF da. aku cakap pasal 2 tahun lepas* senang cerita semua student spidey failed bukit. ekeke.

alhamdulillah otr aku pass. keluar dari kereta hahaha kepala lutut nie bergetar oke. rasa lemah gemalai. gelabah betol aku. fuh fuh. walaupun tester tu muka ketat dan langsung tak cakap apa apa dengan aku, terima kasih sebab bagi lulus. yahuu.

kesian qeyla. takpe next week kita bersama sama meratapi nasib di tempat yang sama pada jam yang sama. see you, cantik! we used to it spidey!

2 comments:

  1. HAHAHAHAHHAHAHAHA ! tahniah la kan untuk kaw . haha . yah kite jumpe lagi dan belajar lagi ! haha ! pffffttttt , serius dah penatttt !

    ReplyDelete
  2. aku memang suka lepak situ. rasa macam da sebati nie. comel je. pffffftttttt

    ReplyDelete