Friday, November 21, 2014

aku perasan, aku sebenarnya bukan jenis banyak bercakap.
aku cuma akan bercakap bila orang tanya.
aku lagi suka dengar dari bercakap especially when it comes to personal life.

aku bukan jenis open up to people.

back then,
4 tahun yang lepas..

aku dikelilingi ramai manusia yang sayang aku.
dan aku baru perasan tu tadi.

ramai yang care pasal aku.
tapi aku tak tahu apa yang dorang care kan sangat
4 tahun lepas, aku happy.

sekarang
manusia yang ramai ramai tu da hilang.
termasuk orang yang aku ingat takkan lesap.
wow.

dalam masa 4 tahun,
semua da berubah.

ramai orang da singgah dalam hidup aku rupanya.
yang singgah dan pergi semua jenis yang care ke aku.

bertujuan setiap sorang yang singgah dalam hidup aku.

sekarang,
aku di lambung lambung rasa sedih
terlalu banyak benda yang aku sedihkan.

kadang kadang aku rasa macam di ketepikan semua orang.
ugly truth kan.

setiap hari aku struggle untuk kurangkan rasa sedih.

dan mungkin 4 tahun kedepan,
aku bangga aku da berubah.
aku harap.

dan mungkin
4 tahun lagi aku akan ulang ayat yang sama,
"semua da berubah"






No comments:

Post a Comment